Samstag, 6. November 2010

Neue Pferde

Das ist Blackberry Cordial (Grailblazer xx x Feuervogel )eine Stute aus unserer Zucht:
Blackberry Cordial

Blackberry Cordial

Blackberry Cordial
Ich habe sie aus der Breyer Stapless verändert (tatsächlich nur bemalt und gehäirt, es geschehen noch Zeichen und Wunder *g*)- und sie war ein Geburtstagsgeschenk für Vile. :o)

Und dann ist da noch Herbstnebel. Den schenke ich mir selber zu Weihnachten, aber ein Portrait gibt es schon mal:
Herbstnebel Portrait
(Trense ist von mir gemacht.)

English Summary:
The piebald mare shown above has the pretty name "Blackberry Cordial" and was remade by me from a Breyer Strapless mold. She is "just" an rh, am most surprised about that myself, LOL!!
She was a birthday pressie for Vile, who also chose her new name. :o)

Herbstnebel is my Christmas pressie by myself, LOL!!, which is why I am just showing a little portray, but I couldn't resist to do this at least... *g*